Finbesök lagom till helgen!

Yes, idag bestämdes det att Eloff kommer upp på lördag så jag får mina två favoritpojkar som sjunger för mig på söndag morgon, tur att båda är musikaliska för då kan jag kräva "ja må du leva" tvåstämmigt utan att ha dåligt samvete ^^

Idag har varit en bra dag, den började bra iaf som ni såg på inlägget tidigare, blev väckt av Jennifer, de va lite oväntat. Hon meddelande att hon va i Stockholm på en matmässa, så vi va ju nästan grannar idag, jag sa till henne att hitta lite roliga recept vi kunde testa i sommar sen. :D
Så har jag pratat lite med Ronja och Cissi, städat ur min garderob, dammsugit mitt golv samt lagat en väldigt god kycklinggryta med sweet chili-sås, tomat o lite annat, och hör o häpna - Linnéa åt en banan till frukosten! :O
Sen tog älskling o jag en lång 1-timmaspromenad o gick runt i lite outforskade områden nedanför FLogsta som typ Eriksberg etc. Det är ju så underbart väder.

Imorrn blir det joggingtur igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0