2. Favoritmusik och favoritfilm

På den här punkten kan jag glatt konstatera att jag har gjort personliga framsteg. Förut var jag en sån där som kollade på "lite av varje" eller "blandat" men så är det verkligen inte. Här kommer en liten praktisk lista:

Dance och House: Lady Gaga, David Guetta, Robyn, Rihanna, Edward Maya etc etc. Ju modernare desto bättre.
Indierock: Muse, Coldplay, Kent och liknande
Pop: Robbie Willimas, Mika, Tove, Josh Groban, Celine Dion, Regina Spektor.
Musikalmusik: fritt blandat från dom största.

Film har också sina ess. Jag gillar historiska filmer, så kallade kostymfilmer, vissa thrillers, drama, action, fantasy och äventyr.
Jag skulle kunna göra en vääldigt lång lista på alla mina favoritfilmer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0