3. Vanor och ovanor

Ingen är ju perfekt. Men försöker så gott man kan.

Goda Vanor:

1. Jag är väldigt omvårdande och är bra på att se om människor i min omgivning är ledsna.

2. Jag vet vad jag vill ha och är beredd att kämpa för det.

3. Jag är väldigt nitisk med tider.

4. Jag göra alltid mitt bästa oavsett vad det gäller.

5. Jag sköter alltid skolan, trots att jag får kämpa ca 100000 ggr mer nu än på gymnasienivå.

6. Jag försöker träna tre ggr i veckan

7. Jag är en bra lyssnare.

8. Jag försöker alltid tänka ekonomiskt.

Dåliga Vanor

1. Jag tar åt mig lite för lätt och bryr mig väldigt lätt om vad folk tkr och tänker om mig.

2. Jag äter inte så mkt frukt och grönt som jag kanske borde egentligen

3. Jag blir väldigt sur om man planerat ngt som jag sett fram emot och så blir det inte av.

4. Jag har ganska dåligt självförtroende

5. Jag behandlar väl inte min hårbotten så ofta som jag egentligen borde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0