Bara för att min hjärna dummar sig....

... och när den gör de så är de helt omöjligt för mig att få in ngt i huvudet, ska va glad om de jag redan har där inne stannar kvar, för jag vill verkligen verkligen INTE att de ska bli imorrn, tentan from hell hänger som en våt disktrasa över mig o plågas :S

Ditt namn? Linnéa
Födelseår? 1990
Hur lång är du? 158 tror jag, iaf sist jag mätte mig
Spelar du något instrument? saxofon sen 7 år tbx (shit va länge de känns) o så kan jag plinka lite smått på piano
Dina första tankar när du vaknar? hur länge till kan jag ignorera plugget innan mitt samvete äter upp mig inifrån?
Är du hungrig? inte speciellt
Vart befinner du dig just nu? vid skrivbordet omgiven av böcker, papper och gud vet vad, mitt liv ska finns här under ngnstans ^^
Biter du på naglarna? river
Vad är du bra på?
misslyckas med att lugna ner mig själv från tentaångesten
Har du några husdjur?
mitt älsklingsmarsvin sixten hemma hos mamma o pappa,
Vad heter din farmor och farfar? farmor heter Elsvig och farfar hette Nils.
Vem vet mest om dig? Erik, mamma och tjejkompisarna
Vad vill du ha just nu? G på tentan imorrn o älskling på kram och pussvänligt avstånd ^^
Ditt mål i livet? Att klara av utbildningen
Rädd för? påfåglar, att ngt ska hända dom jag tycker om, läskiga skräckfilmsbarn...
Har du någon vän du känt i 10 år? 10, du nu snackar vi närmare 20 ;)
Har du körkort? Yes, två år den 14 januari
Pepsi eller Coca cola? mellanmjölk X)
McDonalds el. Burger King? inget av de egentligen, men om jag måste välja blir de BK
Sjunger du? Bara själv ellermöjligtvis med Erik
Vad har du för skostorlek? 37
Vill du gifta dig? Är en sån där tjej som längtat till den dagen sen jag va liten ^^
Är du en hälsogeek? Har aldrig varit de egentligen, men försöker lite mer nu
Kommer du överens med dina föräldrar? de tycker jag absolut
Din hårfärg och frisyr? mörkbrunt lite längre än till axlarna, lockigt
Skorna du hade på dig idag? vinterboots :P
Grönan eller Liseberg? grönan kan inte ens mäta sig med liseberg
Vad sover du i? trosor och stor mjuk pyjamas
Kläder du hade på dig idag? mjukisbyxor och oversize-tröja
Favoritfärg på kläder? väldigt olika, men favvofärgen är cerise
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? dreaming of a onepiece och ett fett presentkort från Nelly.com
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? hahah, noll nu för tiden :P
Har du rosa kamouflage-kläder? Vem har inte de liksom...?? :P
Tatueringar du har? inga än så länge, men de finns där i tankarna o väntar till efter utbildningen
Piercingar du har? 5 i öronen sammanlagt
Har du glasögon? sen mellanstadiet
Hur ser din plånbok ut? vit med strasspänne
Din perfekta Pizza? vesuvio med kebabsås
Randigt, rutigt eller blommigt? randigt och blommigt
Favoritårstid? Slutet av våren/sommaren och juldelen av vintern ^^
Favoritmat och dryck? plankstek eller smördegsinbakad fläskfilé med vitlökscreme. Dricka blir nog mjölk
Favoritdjur? Vovve
Favoritparfym? Touch of Pink - Lacoste
Vad köpte du senast? en liter mjölk
Hur mycket pengar har du? lite för lite, men man är ju student så
Hur svarar du i telefonen hemma? aa, det är linnéa
Hur svarar du i mobilen? helt beroende på vem som ringer
Vem ringde du senast? erik
Sov du ensam inatt? Jaaaa
Vem sov du senast över hos? erik
Vad gjorde du kl 08 imorse? satt med näsan i böckerna o försökte fatta vad som stod
Vad gjorde du för 15 min sedan? hade tentapanik
Det sista du sa högt? lite för mkt tror jag...
Det senaste någon sa till dig? "han skulle hoppa skrattande in i en vägg" (från erik)
Vad har du druckit idag? mjölk och lite cola
Vad var det senaste du åt? smörgås
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit
Vad är det för väder hos dig nu? Snö
Godaste glassmaken? choklad
Sover du tungt? lite för tungt
Drömmer du mardrömmar?
nope, är så utmattad när jag somnar så jag sover stenhårt
Favoritklädsel? klänning
Vad ser du om du tittar till höger? en gardin och mitt skrivbord
Vad ska du göra härnäst? plugga in så mkt jag kan
Humör just nu? trött, slut, irriterad och likgiltig
Favoritgodis? inget direkt
Sommarplaner? vältränad bikinimage ^^
Hur många kuddar sover du med? två
Morgon eller nattmänniska?
Natt!
Har du dåligt morgonhumör? oftast
Snarkar du? ingen har ngnsin klagat iaf
Stökigt el välstädat? försöker ha de så städad som möjligt
Vad längtar du mest efter just nu? julefrid!
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? min hamster, min gammelmoster och min farfar
Vad väntar dig om 10 år? ett jävligt coolt jobb, och förhoppningsvis en liten familj of my own
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? mitt rum ^^
Saknar du någon nu? Kan man säga ja <3
Snus eller cigaretter? usch o fy o blä
Vill du ha barn? mellan 25 o 35
Är du snäll? försöker ha de som livsstil
Är du blyg? i vissa sammanhang
Tycker du att du har fin dialekt? vem älskar inte östgötskan liksom? :P
Favoritfärg? cerise
Har du spytt i någons knä? vomit free since 93´ XD
Syskon och deras ålder? storasyster 2 år äldre
Senaste skola? Platengymnasiet och nu Örebro Uni
Tycker folk du är snygg? snarare söt, men erik tkr jag är allt ^^ <3
Har du använt någon hårprodukt idag? nope
Har du bråkat med någon idag? bara med mig själv
Vad har du för planer till helgen? luciamysa hemma och gå på julfest i linköping
Är du sugen på något nu? ett g på tentan skulle inte sitta fel, och att ha älsklinghos mig <3
Har du kvar dina barndomsskivor? haha, ngnstans..
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Varamon säger jag bara <3
En film? Åh, omöjligt att säga, har typ en favorit från (nästan) varje genre som finns
Vem får en kram? mamma, pappa, sixten och framförallt älskling <3
Brukar du läsa horoskop? när de råkar ligga där på köksbordet hemma ^^
Kan du baka bullar? vem behöver bulla när de finns mina berömda chokladmuffins ^^
Hund eller katt? Vovve
Sängstorlek? 120
Müsli eller corn flakes? musli
Hur ser du ut idag? håret i slarvig tofs, mjukiskläder och sen tentapanik målat i hela ansiktet
Vad såg du senast på tv? How I Met Your Mother <3 <3
Tycker du om din pappa? Han är världens bästa Papi!
Vem i din släkt pratade du senast med? Mamma o pappa, båda via mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0