Inspiration!

Var inne och kikade på Ronjas blogg nyss och hittade en rolig lista hon hade börjat på där man berätta lite intressant fakta om sig själv. Och eftersom att jag har så såvrt för att uppdatera bloggen regelbundet så blir det här väldigt skönt och enkelt för mig, och för er blir de lite som en julkalender som började två veckor för sent ^^

Enjoy!

Dag 01 - Presentation av mig
Dag 02 - Favoritmusik och favoritfilm
Dag 03 - Vanor & ovanor
Dag 04 - Mina vänner
Dag 05 - Skola & utbildning
Dag 06 - Arbetsliv
Dag 07 - Grymma hemsidor & bloggar
Dag 08 - Om jag kunde...
Dag 09 - Drömmar & mål
Dag 10 - Favoritplatser
Dag 11 - Dåliga sidor
Dag 12 - Bra sidor
Dag 13 - Meningen med livet - enligt mig
Dag 14 - Kärlek
Dag 15 - Rädslor
Dag 16 - Saker jag ångrar
Dag 17 - Människor jag önskar att jag fick träffa
Dag 18 - Religion och traditioner
Dag 19 - Musiken i mitt liv
Dag 20 - Djur
Dag 21 - När jag är deppig...
Dag 22 - När jag blir gammal
Dag 23 - Mina finaste minnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0