Medeltidsmarknad mm.

Tiden rullar på och nu är det snart Augusti, jag jobbar bara två veckor till o se är jag ledig til skolan börjar, gött!
Fattar typ inte attjag börjar min riktiga utbildning i höst. Längtar som tusan.
I tisdags var älskling o jag i Lkpg o röjde runt inne på Ikano. Jag köpte världens snyggaste klackar, asköna!! Hittade även en klocka, genomskinligt cerise med vit urtavla. Först visste jag inte vad jag tyckt om den o älskling va med tveksam, men sen kände jag att jag bara skulle ha den o efter att folk sagt att den va väldigt mkt jag så är jag hur nöjd som helst med den. Jag köpte en bok för scrapbooking med som jag ska skriva om alla resor jag gör också, så Rom, USA och MAllis kommer hamna i den. Jag har deusstom inhandlat mitt första egna köksbord. Ett litet vitt 75 # 75 cm stort. Perfect!

Igårkväll var jag, Ronja, o älskling hemma hos honom o hade spelkväll, de blir UNO-turnering, Blokus och Svensk Pop&Rock. Väldigt trevlig kväll.

Nu ska vi åka in till Vadstena, gå på medeltidsmarknad och se Erik utklädd til riddare följt av en guidad visning där han är med. SKa bli jättemysigt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0