Midsommardags-kväll

Idag är det midsommardagen och jag har varit hemma i två veckor och jobbat lika många. Det känns jättebra och jättekul. sen jag kom hem har det vart fullt upp, två kalas, vänner man ska hinna träffa, sol och massa annat. Nice.

Sommaren är intensiv. Igår var det midsommarafton och Erik o jag grillade o åt gott o drack ett väldigt trevligt ekologiskt vin, jag börjar gilla det mer och mer men jag får fortfarande inte i mig mer än en halvt glas innan jag börjar rysa ^^

Sommar i Motala är som det brukar vara, fast det är ovanlig varmt i år. Typ som det var på Mallis, känns stört att jag inte hunnit åka till Varamon än den här sommaren bara men det har vart fullt upp och jag försöker få in allt iaf, träning, jobb, familjen, kompisar och älsklingen. jag har iaf en bra ursäkt, plus att jag har beställt en dösnygg bikini från HM nu när jag är duktig och börjar få magrutor, så jag väntar på att den ska komma o slår två flugor i en smäll o inviger båda.

Jag har tagit ett nytt steg i livet och fått mer vuxenpoäng nu btw, för jag har skaffat ICA-kort! ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då har jag visst varit vuxen länge:P Jag skaffade ica-kort när jag var 18, det underlättar verkligen min vardag! Scanning är det bästa någon uppfunnit:D

2010-06-28 @ 18:25:13
URL: http://sandratimm.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0