Back in Motala

Jepp så var det ett tag sen jag boggade igen. I know, men jag har inte orkat helt enkelt och jag orkar egentligen inte nu heller ^^ Detta är bara ett bevs på mitt extremt känsliga samvete ;)

Jag befinner mig iaf i hemmets lugna vrå i Motala o väntar på att mitt släktkalas ska börja, känns lite skumt att ha släktkalas med flagga o allt när man fyller 20 men mamma kr de är så kul o fixa och det "hör till" så jag låter henne hållas :) Vi blir väl runt 29 pers skulle jag tro o man måste ju imponeras av att vi faktiskt har lyckats få ihop stolar o bort till alla. Vi har bakat o lagat mat sen i tisdags.

Helgen när tjejerna var här var asrolig! Det var shopping, god mat och utgång. vi har väl typ 200 + bilder sammanlagt plus tre mingelbilder. Ni kommer få ett mer ingående inlägg när jag orkar. Påminn mig om att jag ska önska mig en systemkamera i julklapp! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0