Biljetter!

Yes! Ikväll bokade vi biljetter till Sex and the City 2!! Gosh vad jag längtar!! Jag blev så desperat att jag tillochmed gjorde en deal med Erik att jag skulle kolla finalen av LOST med honom o försöka vara intresserad bara han följde med, kändes lite patetiskt att gå själv liksom ^^
Han gick med på det så nu är de bokade och klara, 27 maj kl 21:00 ska jag sitta bänkad inne på filmstaden med fetaste popcorn-skålen ever o bara njuuuuuta! Jag ska nörda hela boxen med alla säsongerna som jag fick i present förra året o förra filmen fram till dess! Jag har också bestämt att Erik ska se sista säsongen samt första filmen så han är någorlunda uppdaterad. Jag lyckats tigga till mig affishen till filmen som bion hemma hade, så den ska ramas in och sitta uppe på min vägg i sommar :D Min nya favorittavla. Ahh! <33

För övrigt är allt bra, kom hem i förrgår o det är tropisk värme här hemma, naturen står i full blom och det brukar ligga runt 23 grader utanför mit fönster, shorts för hela slanten, nice!

I måndags fick jag ett sms från en tjej som ska ta över min lägenhet i juni så hon (och hela hennes familj) var här o kollade idag, gissa om jag städade :P De mätte o frågade om allt mellan himmel och jord, helt plötsligt började det blixtra till inne i badrummet o sen fotade de mitt rum från alla möjliga vinklar, det va lugnt för mig, jag menar jag är ute om två veckor, men de kändes lite konstigt att de inte frågade mig först om det var lugnt, jag menar det är ju trots allt mina grejer som står här inne just nu.

Älskling och jag var nere på stan en sväng igår o spanade lite, så jag passade på att kila in på H&M och kika efter en klänning som jag hittat i deras katalog. Det är en av de bästa fördelarna med att bo här har jag insett, hittar jag ngt snyggt i katalogen jag får hem så är det bara att kila ner på stan o se om jag hittar de ^^ Här finns ju saker man faktiskt kan ha på sig liksom :P
Anyway, jag hittade skönheten,  den ska jag bland annat trippa runt i nere på Mallis om knappt tre veckor! Lovely! <3




Bjuder på en liten egopic innan det är läggningsdags! Puspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0