I the middle of everything

Whoa, nu vade längesen jag skrev såg jag nu, men ärligt talat har de hänt så mkt den senaste tiden att jag faktiskt varken haft lust eller tid :P
Jag fyllde för en vecka sen ja, Eloff va här då, jag va nog inte det roligaste sällskap kanske för jag tyckte inte de kändes på riktigt när inte familjen var här. Så förlåt Eloff om jag va lite tjurig. Veckan var lugn, städade hela mitt rum ochsen kom släkten o de val Valborg, full rulle hela helgen o nu är det vardag igen och jag har fått mitt rum tbx efter att Ida o Fabbe ockuperat det ^^
Jag har fått massa fina presenter, från mamma o pappa fick jag leggings, en klänning, ett armband, ett hårspänne o pengar. Från Ida o Fabbe fick jag Scullcandy-headphones (<33) från älskling fick jag rosor, ett armband o ett par örhängen o från mormor o morfar pengar. Nice!

På torsdag kommer mina pinglor hit. Jag har spanat in lite ställen vi ska gå till, kommer kännas lite konstigt att inte gå till en nation men de är som de är. Vi siktar på Flustret, Kalas.nu eller Orange helt enkelt. På torsdag kväll har jag tänkt tacos, sen på fredag får vi se :)

Jag kom på att efter tjejerna vart här är det bara ngn dag så åker jag hem till motala igen o är hemma en vecka, sen är det bara två veckor så är min tid i Uppsala slut. Mamma o pappa kommer o hämtar mina grejer sista helgen i Maj. Jag stannar här med en resväska med chartergrejer så drar Erik o jag till Mallis 5 juni o när de är över så är det jobb som gäller o då är sommarn i full snurr. Den här våren försvann ju nästan innan den hann komma :P

Fick veta att Ellan och Rickard har siktat in sig på Uppsala, Ellan ska läsa sociologi verkar de som o Rickard har sökt till jurist så det kommer bli många Uppsala-besök i framtiden. Det blir kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0