Jag hatar åska!!

Mah för första ggn på en vecka så har vi inte 25 grader och strålande solsken utan hällregn, och på grund av värmen så åskar det ju lik förbannat, o jag är väldigt dålig på att hantera åska :(
Som plåster på såren lagar jag Rösti till lunch, va alldeles för längesen jag åt det nu <33

Helgen har varit lugn, har inte gjort typ ngt o de har vart underbart. Har gått promenader i det underbara vädret och längtat till 5 juni. Igårkväll kollade Erik o jag på Sex and the City-filmen för att han ska veta vad han ger sig in på på torsdag ^^ Han tyckte inte den va helt hemsk ;D God jag längtar ihjäl mig..




Införskaffade en liten godsak som Ronja ska få i välkommen-hem-present också ^^




På onsdag ska vi in till Stockholm en sväng, liksom när de tar 20 min med tåg o kostar 80 spänn dit o hem så måste man ju utnyttja det :P
Och den här ggn blir de inte att pringa runt överallt för att man har en buss o passa utan då blir det att gå runt o kolla stäleln man inte brukar gå till. Sista tåget går vid tio så vi har hela dagen på oss.

Kommentarer
Postat av: Ronja

åhh mumma! tack! :)

2010-05-23 @ 15:43:11
URL: http://ronjae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0