Tisdag

Idag har det varit en helt lugn dag solen har varit framme o vi har varit ute o gått. Jag kom på idag att jag måste tvätta innan tjejerna kommer på torsdag eftermiddag. Måste skriva en mental note om det. får bli imorrnkväll.
Det blev sovmorgon (som vanligt, lite vardagslyx till mig ^^) följt av lite pysslande o promenad. Just nu är de lugnt, vi beställde tågbiljetter till 10:e igår och så har jag hört av mig til försäkringskassan angående sånt där blått EU-kort inför resan samt fixat lite med adressändring.

Allt är nästintill färdigt inför att min flickor kommer, de blir tacos på torsdag kväll, sen shopping på fredag, hem o fixa iordning sig, förfest här följt av att vi går ut och äter och sen drar till Kalas. Vi har ju sånt jäkla flyt, spanade in deras hemsida igår och insåg att på fredag är de temakväll med en av Cissis favorit DJ:ar på plats vilken innebär 18 år, 21-03 samt fri entré o billigt i baren första timmen, kan man ha mer flyt eller? Tror inte det. Så på fredagkväll/natt är de ingen idé att ni provar o ringa för då röjer vi på Kalas, är sjukt pepp! :D

Men just nu är det tisdagkväll och jag ska snart eller snarare nu kila upp till Erik o kolla på inför Eurovision. De andra bidragen är fullständigt värdelösa men de är ju kul o skratta åt eländet iaf ^^

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Såååå pepp :D:D

2010-05-05 @ 13:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0